We can be whatever thing that we want, Everything! but must do something

' We can be whatever thing that we want, Everything! but must do something that we need to reach it '.
"Sangat Boleh kita ingin menjadi apapun yang kita inginkan, asalkan kita mau melakukan hal yang dibutuhkan untuk menuju kesana". Kata-kata dari Mr. Mario Teguh - Golden Way. Ini juga yang jadi yang saya pikirkan dan aku renungkan. I'm have Dream to be a Badminton Player like Brother 용대 and want to meet him in South Korea so, i'm must do many thing that can be make me to be a Badminton player and a thing that can make me came in Korea.


I'm must do Training, Learn much, learn learn and learn again to i can do like him. For example : I'm must training Badminton diligently until Ending of Life, and I'm must prepare for life in Seoul (Korea). I'm must learn Korean, i'm must seeking know everything about Korea if i want to meet and be him Friend.

Maka, jadilah kuat, jadilah hebat, hiduplah dengan sekuat tenaga, kemampuan, skills, dan kekuatan terbesar kita. Karena ini hidup kita, kita harus pakai untuk jadi yang terbaik. Nothing impossible if we having so desired it and want to reach it, there is always any way if we want to walk and run . Jiayou 加油 GBU ^_^


0 comments:

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by 용데Blogger